E-urey Merhaba kızımın kanında enfeksiyon çıktığı için ateşlendi ve 1 hafta antibiyotik kullandık biraz araştırma yaptım ve antibiyotik kullanımından sonra probiyotik kullanmam gerektiği bilgisine ulaştım bu durumu yaşayan var mı varsa hangi probiyotik damla kullandınız
Melissamom E-urey evet mikrobiyatayi düzenlemesi açısından antibiyotik sonrası üç ay kadar probiyotik önerilir. Nbl , enterogermina, kaleidon, forbiome kullanilabilir. Geçmiş olsun
E-urey Melissamom benim bildiğim de öğle üç ay kullanılacak ve biri bitince başka markaya geçilecek değil mi
Alinealoneee Benim çocuklarım hasta olunca antibiyotik kullanmasam bile probiyotik kullanıyorum ishal olmultu çünkü hem bağışıklık içinde önemli biliyorsunuz o yüzden kullanın bence