Kızlar bebeğim 7 ay 20 günlük, gaz tabi ki azaldı ama hâlâ geceleri krize giriyor ağlamaktan ne yaptıysam ettiysem fayda etmiyor artık önerileriniz var mı ne zaman biter bu gaz nasıl biter 😔 Bir kaç yerde çörek otu yağı okudum kullanan var mı varsa nasıl kullandınız fayda etti mi