Gmze52 merhaba, 3.aya geçerken benim bebeğim de beklenenin altında kilo almıştı, doktorumuz anne sütünde de dalgalanmalar olabileceğini korkmamamız gerektiğini söylemişti, sonraki 1 aylık süreçte her emdiğinde iki memeyi de bitirtmeye çalış toparlar dedi, nitekim öyle de oldu. Ama bebeğinizin kilosu ayına göre yine iyi, kızım 4 ay 7 günlük şuan 5680 grama yeni ulaştık :)