Bugün 9.ay kontrolümüz vardı. Kan tahlili sonucunu eşim aldı. Sonuçlar henüz enabıza da düşmedi. Demiri sınırdaymış bu ilacı kullanın demiş. İnternette kilosuna göre verin damlayı diyor ama eczacı da 5ml içilecek diye yazmış kutuya. Eşime dedim doktor bişey dedi mi kullanım için yoo demedi dedi (klasik baba). Şimdi bu ilacı nasıl içecek? Hangisi doğru kullanan anneler bir yardımcı olur musunuz?