AylizBuglem Mama kutusunun üzerinde açıldığı an 3 hafta tüketilmesine dair bir yazı var. Ben emziriyorum mamayı arada veriyorum. 3 haftada bitmiyo haliyle. Bitim süresi 3 haftayı aşsa mamada bi problem mi oluyor?
mrvdg11 AylizBuglem gözlemlediğim şu ki topak topak olmaya başlıyor yavaş yavaş nem aldığı için bir de kokusu biraz değişiyor sanki tadını bilmiyorum ama 1 aydan fazla bekletmedim hiç
Caglaa94 AylizBuglem kapağı açıldığı ve hava almaya başladığı için 3 hafta içinde tüketilmesi gerektiğini söylüyorlar sonrasında yavaş yavaş bayatlıyor. Bayatlayan mama bebek için çok tehlikeli Allah korusun bebek zehirlenmesine bile sebep olabiliyor. Onun için bitmese bile 3 haftadan fazla kullanmamalısınız