Kızlar 18 günlük bebeğim var 6 günlükken sarilik değeri 10 du bugün tekrar baktık 11.3 olmuş doktorumuz uzamış sarılık dedi kan tahlili istedi kanda da 12 civarı çıkmış tekrar kan vercez herhangi bir hastalıktan falan var mı diye kan uyuşmazlığı da yok başına gelen var mı endişeleniyorum 😔