Birbalimannesi Merhabalar 😊 4.ayını bitirmiş 5. Ayına yeni girmiş kızımda çok fazla diş kaşıntısı mevcut çok şükür ateş vs. Olmuyor ama duramıyor sürekli eli ağzında çıldırıyor bazen. Yaptığınız farklı bişey varmı acaba?