Haziran ayında bodruma yazlığa gideceğiz. Bebeğim 8 aylık oluyo. İlk defa uzun yola çıkacağız. Kış doğumlu olduğu için uzun süreli Bi araba yolcluğumuz hiç olmadı.yol 7 8 saat sürüyo. Zor olur mu. Yanıma almam gerekn önemli bişyler var mı. Tecrübeli annelerden öneri istiyorum. Nasıl geçti sizin yolclklarınz.bebeğinz durdu mu yada çok huyszlandı mı