Kakaolukekk Sanki bir anda kendimi çok farklı bir hayatın içinde buldum, bir daha hiç eskisi gibi gezemeyecek çalışamayacak sosyalleşemeyecek gibi hissediyorum, bu hisler normal mi yeni hayatıma ne zaman alışırım benim gibi hisseden var mı acaba
Profanne Kakaolukekk bir daha hiç eskisi gibi gezemeyecek çalışamayacak sosyalleşemeyecek gibi hissediyorum, 2 tane oglum var 3 yas ve 20 aylık hissetmen normal zaten öyle oluyo 🤣🤣🤣
Zlm Kakaolukekk 2 yıllık anneyim hala ara ara bunaliyorum 😊çok normla merak etmeyin zamanla daha rahat edersiniz dışarı çıkmaktan falan korkmayın alın çocuğu çıkın bakanımız varsa guveniyosaniz tek başınıza çıkın arada
biimiyomyardimet Kakaolukekk tabiki normal 🥰 ama biraz zaman geçince bu dediklerinizin hepsini yapabileceksiniz hemde size eşlik eden bebeğinizle 💙 gözünüz aydın, biraz sabır 🌸 bol bol koklayın süt kokulu bebişinizi 🥰
bsraeliz Tabi ki çok normal. İlerleyen zamanlar da herşey çok daha güzel olacak 🥰 herkes de aynı olmaz belki ama ben ilk zamanlar da uykusuzluktann çok yorgun düşmüştüm
Kakaolukekk Profanne moral bozmak için yaptığınız yorumu kendinize saklayın 2 çocukla tek çocuk çok farklı siz de iyi biliyorsunuzdur
Yenianne973 Zlm Evet bebekle eşim olmadan çıkmaya başlayınca bir özgüven gelmişti tek çıkabilirseniz o da iyi olur eşinize rica edin zamanı varsa yarım saat de olsa çölün bir markete sevdiğiniz bir şey alın ya da ben kütüphaneye gidip bi kitap alıyordum bana çok iyi hissettiriyordu. Kişiye göre değişiyor kendinizi iyi hissettirecek şeyler yapın. Ben de 32 aylık ve 1,5 aylık bebekle dün ilk kez tek uzaktaki parka yürüdüm baya iyi geldi havalar iyi oldukça çıkın 😌🥰
Profanne Kakaolukekk aslında şakasına yazmısım o yüzden gülme emojisi koydum ama lohusa oldugunuz için sanırım ters anladınız yinede kusura bakmayın
mkeyh61 Kakaolukekk sizde o hisler ara ara geliyorsa maşallah iyi ben 40 gün ağlamıştım yataktan çıkmak istemiyordum hepsi geçiyor ama merak etmeyin
AyKUSUM Bizde hava kötüydü kıştı kendim çıkmak istemiyordum. Şimdi 4. Aylık olduk arayanlara dışarıdayız demeye çekiniyorum çünkü hep dışarı çıkıyoruz. Bana arkadaş oldu konuşuyorum onunla gülüyorum mutlu oluyorum alışverişe gidiyoruz çok eğlenceli ve güzel, bence biraz sabır gerisi güzel 😻