Kızımda inek sütü alerjisi var, en son gittiğimiz doktor Evolvia rp1 için rapor yazdı. 3 haftadır kullanıyoruz memnunuz. Tadının kötü olduğunu bende duymuştum ama aksine daha önce denediğimiz mamalara göre bunu daha iyi yiyor. Kiloda alıyor, 3 haftada 500 grama yakın aldı.