8 aya kadar çok dikkat ettim, dişten dolayı iştahsızlık başladı sonu gelmedi bı türlü. Hazır konserve mama vermem evde yaparım dedim ama verdim😂 kendi yediklerimizden vermem tuzlu baharatlı seviyoruz onlardan yiyemez diye daha küçük dokunur diye. Anne yemekleri yiyor benim bebe ya, tatsız da yapmıyorum çorbasına nane de koyuyorum limon da sabah kahvaltısına her gün aynı değil çeşit mama yapmaya çalışıyorum (bulamaç hiç yapmadım) yani bebemin midesini bulandiracak da yemekler yapmıyorum😂 sayılı şeyleri yiyor o da terbiyeli çorbalar,makarna, patates kızartma (fırında)
Benim bebem salata suyuna ekmek banınca yiyo, bulgur pilavımızdan yiyo. Genel olarak bizim yemeklerimizden yiyor tuz baharat acı ekşi arıyor yani. Böyle olan var mı😂 saldım gitti artık suçluyorum kendimi ister istemez ama yemiyor diğer türlü 🤦🏻♀️