Merhaba herkese 🍀 bugünlerde burayı çok kullanmaya başladım ama en çok kitleye ulaştığım yer burası o yüzden iyi ki happy kids 💘 soruma gelecek olursak ailecek özel sağlık sigortası yaptırmak istiyoruz çünkü hastaneye döktüğümüz paranın haddi hesabı yok son zamanlarda.. ama firmalar konusunda kararsız kaldık. Eşim AK sigorta ve Allianz’dan fiyat almış 3 kişilik ailemiz için senelik 18bin₺ civarında, ben sigorta işi yapan bir arkadaşıma danıştım o en iyisi axa sigorta diyor her manada ama 22bin küsür ₺ çıkarttı yine 3 kişilik ailemiz için. Ne yapmam gerektiğine karar veremiyorum arkadaşıma güvensem mi? Aradaki fiyat farkını azımsayamıyorumda. Burda özel sağlık sigortası kullanan annelerimiz var ise fikirlerini istiyorum. Hangi firmayı kullanıyorsunuz, ne kadar ödüyorsunuz, memnun musunuz gibi? Axa’da artı olarak sadece diş bölümü dikkatimi çekti diğerlerinde yoktu. Umarım burdan yardımcı olabilecek vardır 💐