Anneler hipple başladık çok aç olmasına rağmen içmiyordu ağzında tutup çıkarıyordu. Sonrasında bebelac golda geçtik o da suda çözülmüyor pütür pütür oluyor diye şimdi Sma optıpro kullanıyoruz anneme geldim kalacağımız belli değildi bitti şimdi tekrar bebelac gold aldım onu içirdim. 3 ay 12 günlük mama değişimi yaptım devamlı bi zararı olur mu? Gaz yapıyor sorun yok 2 günde 1 kaka yapıyor. Şimdi korkuyorum da bu kadar mama değişikliği zarar verir mi diye?