Merhabalar ben her ay adet öncesi tansiyon veya şeker düşüklüğü yaşıyorum ..ayrıca devamlı tuzlu yeme isteği oluyor ..hep halsiz oluyorum öncesinde .. kötü olduğum için devamlı yemek zorunda kalıyorum ..böyle durumlar yaşayan var mı ?neden olabilir ya ?