Bssraa2 Bebeğim 4 ay 2 günlük,Bugün 4.ay kontrolü vardı doktor su ver dedi ama bazıları 6 aya kadar sadece anne sütü diyor aklım karıştı sizler veriyormusunuz bir de veriyorsanız eğer bebek suyu mu veriyorsunuz normal su mu?
A_12ynr Bssraa2 içtiğim suyu kaynatiyorum ilitiyirum yeni vermeye başladım bes aylık bugün ilk suyu içti bebek suyu bna para tuzağı geliyo oda kaynatılmış soğutulmuş su bir tatlı kaşığı sadce
hepoyleolurzaten__ Bssraa2 3 aylık kızım 2ayından iki kaşık verdim hiç bir problemde yaratmadı. Önceden içtiyim suyu kaynatıp veriyodum şimdi sadece oda ısısında veriyorum
AylizBuglem Bssraa2 Ben 2 aylık olduğundan beri günde bir ya da iki çay kaşığı veriyorum. Pamukçuk olmuştu karbonatlı suyla geçti. Ebede tekrar olmasın diye günde 1 ya da 2 çay kaşığı su vermemi söyledi. Şuan 3 aylık
Bssraa2 A_12ynr bizim ki erken mi acaba 4 aylık ama doktor ver dedi bilemiyorum içtiğiniz su hangisi hazır suyu mu kaynatıyorsunuz çeşme suyunu mu
A_12ynr Bssraa2 biz arıtma kullanıyoruz onu kaynatiyorum çeşme suyu sakın kaymatma kireç var zaten kaymaktkdan sonra dibe Inn kirecleri görebilirsin zamanla içtiğin suyu kaynat altını kış bide beş dakka öle bekle sonra sogut icir de 4 aylık çok fazla erken siz bı doktora daha gorunn bakalım oda aynısını diycek mi bnm damak sertlesmis çok kasiyo çıkma yok ama sert damaklari bn ondan başlattım bizim bile agrynca diramiyorz ek gıdayı reddetme seviyesine gelir diye
A_12ynr Bssraa2 demir ne kullnoyosun sağlık ocağındaki vrdigini kullnoyosun bı çay kaşığı su kesinlikle. İcir çünkü çürük cikiyo bazilarina dişler bebeden bebeye fark var bn farklı kullniyorum
Bssraa2 A_12ynr yok sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum doktor temiz içecekli önerdi onu kullanıyorum
Bssraa2 A_12ynr sanırım doktor da onu yazdı bize tam hatırlamıyorum ama d vitamini o marka kullanıyoruz :)
Bssraa2 AylizBuglem teşekkür ederim cevabınız için:) o zaman zararı yoktur doktor da ver dediğine göre önce bir kararsız kaldım ama
Venussmom Anne sütü işe beslenen bebekte ilk 6 ay su vermiyor doktorlar, midesi boşuna dolmasın diye. zaten anne sütünün %90ı su.
Bssraa2 Venussmom ay ben vermiyim o zaman bende öyle biliyordum aslında 6 ay sadece anne sütü diye biliyordum doktor ver deyince şaşırdım
Kardem Bssraa2 bana bir doktor ver bir doktor verme demişti günde 2-3 çat kaşığı kadar veriyordum yine de ama hepsini tükürüyordu zaten ek gıdaya baslayınca biberonla vermeye basladım
ebruk542 Bssraa2 bebeğim 2 aylıkken sadece mamayla beslenmeye basladı. O zamandan beri mama suyunu (temiz suyu kaynatıp ılıtıyorum) mamadan sonra bebeğime 2-3 çay kasıgı veriyorum. 6 aydan sonra verilince genelde bebekler alısmadıgı icin suya karsı tiksinc bakıp icmek istemiyolar.