minikoglummmmm encereye 4-5 yemek kaşığı sıvıyağ 1 yemek kaşığı tereyağ koy, 1 adet küp küp doğranmış tavuk göğsünü o yağda suyunu salıp çekene kadar sotele, ardından 2 rendelenmiş domatesi içine ekle suyunu çekene kadar pişir ardından 2 çay bardağı bulgur ekle o şekilde 2-3 tur daha kavur, 1 tatlı kaşığı tuz , çay kaşığının ucuyla çok az karabiber ekle, ve 6 çay bardağı soğuk su ekle. Tencerenin ağzını kapat. ( Ateşi en yüksek seviyeye al, koyduğun soğuk su kaynadıktan sonra orta ateşe al, arada bir karıştır . suyu azalınca altını en kısığa alıp 2-3 dk daha karıştırarak pişir. Sonra altını kapat kontrol et bulgurlar pişmişse tencerenin üstüne temiz bir pamuklu bez serip kapağını tekrar kapatıp o şekilde demlenmeye bırak. Pişmemiş ise aynı şekil karıştırarak 1 çay bardağı su daha ekleyip pişir ama bu kez ekleyeceğin su sıcak olsun