Arkadaşlar merhaba
İlk kızım 3 yaşına kadar kullandı ve o şişenin yarısı kaldı
Şimdi ikinci kızıma vericem doktorumuzun onayıyla ama şunu sormayı unuttum kendisine
Açıldıktan sonra 3 ay işinde tüketilmesi gerekiyormuş ya üzerinde öyle yazıyor
Aradan 6 ay geçti rahat ben onu veremezmiyim ya
Bazı doktorlar kullanım derken bazıları kullanmayın diyormuş
Şişe de olduğu gibi durduğu için sormak istedim