Arkadaşlar merhabalar 58 den 90 na çıkarak doğuma girdim aşırı kilo aldım şekerim çıkmıştı, doğumdan sonra bir kısmı derken emzirirken çok aldım çok kötü göbeğim oldu hayatımda ilk defa bu kadar kiloluyum sizlerde durumlar nasıl nasıl verdiniz kilolari