Geçen hafta perşembeden beri göğsümde tıkanıklık var ilk gün mastit oldum üşütme titreme sağ göğsüm çok kötü ağrıyordu sonra masaj yapa yapa sol göğsüm de tıkandı kaç gündür o kadar acı çekiyorum ki İngilterede yaşıyorum sağlık sistemleri berbat doktor eczaneye eczacı doktora gönderiyo hiçbir şekilde yardımcı olmadılar masajlar sıcak suyla masajlar yapıyorum ben yaptıkça durum daha kötü oldu ne olur akıl verin ben napıcam😔😔😔