silad70 Kızlar kaynanamda kalıyorum emziriyorum akşam kuru fasulye yapcakmış bende çekindiğimdeb ben yiyemiyorum falan demedim yesem çok mu gaz yapar bebeğime 🥺
SeydAslan silad70 yemezsin yedimmi çocuk gazdan uyuyamıyor de. Bu büyüklerinde düşüncesizliğini anlamıyorum emziren kadına kuru fasülye yapılır mı ! Benimkide nohut yapmıştı yemeyince biz zamanında herşeyi yiyorduk demişti bideee
Elisa_dmr silad70 aklına getirmezsen yapmaz daha bebeğim üç günlükken yemiştim üç çocuğumda da 🥲siz de gönül rahatlığıyla yiyin aklınıza kalbinize getirmezseniz sorun yok