mimom_1 Normalde ara sıra kusan bir bebekti sadece mama ile besleniyoruz ama bu 2 haftadır baya arttı kusması hafif parçalı gibi ateş yok ishal vs yok acaba neden ?
Zeyzeh2 mimom_1 mimom_1 midesini üşütmüş olabilir ayağına sıcak su torbası koyabilirsiniz yada mama onu kusturuyor olabilir mamayı degiştirmeyi deneyin