mimom_1 silad70 biri normal confirl olan ekstra gazlı bebekler için ama benim bebeğim kolik ve gazlıydı optiprodan cok memnunum
silad70 mimom_1 teşekkür ederim bende ona geçmeyi düşünüyorum tok tutma süresi nedir şuan Bebelac kullanıyorım ama 2 saat olmadan acıktıklarını hissediyorum