Ya zaten aslaaaa usku cocuk degıldı kolık dogdu dogudundan beri aglıyor. Ama bu ara kolık gunlerine geri döndü . Uyku desen 3 saat uyudugumu bilmem . Kocamn cocuk oldu delirecem saglıklı degılım gerçekten kimse bakamıyor annem kardesım hepsini bıktırdı cocuk sadece aglıyor yemiyor uyumuor. Öğlen uykusu aslaa yapmıyor gece desen saate bir kalkar. Cocuk 1 aydır böle bi hale geldi