Papatya5801 İlk 5-6 ayımız çok zor geçti. Ağlama krizleri, reflü kusması, sürekli üst değiştirme, memede uyutma, en çok ağlaması yıpratıyordu. 6. aydan sonra ek gıda serüveni, yedi yemedi, pütürlü neden yemiyor? Uyku gerilemeleri. Şu an 10 buçuk aylığız, sorunlar yine bitmiyor. Pütürlü yemiyor, yemek seçiyor, yeni tatları kabul etmiyor, bu aralar çığlık gibi bağırmalar başladı. Kulaklarım tırmalanıyor artık. Ben yaşını bekliyorum. Bakalım umarım her şey düzelir. 🙏🏼🥺