Tosbigimm hıc bir işe yaramıyor malasef sadece para harcanıyor sürekli 4. Doktorda gaza çözüm bulduk ki zaten bebeğin bağırsaklarıyla alakalı 3. Ayda da biter 6. Ayda da ne yaparsanız yapın devam eder bizim 6.ayda bitti mesela o yüzden tek şiddetli tavsiyem verdiğiniz damlalardan daha masum olan rezene ve paptya çayını günde 1 kahve fincanı kadar içirin (güne bölerek) ve birde relactaz damlasını edinin ben 5. Ayda bıraktım damlayı anne sütündeki veya mamadaki laktozu parçalar bebeğinizin daha rahat sindermesini sağlar her emzirme öncesi 3 damla olarak kullanın 10 gün içerisinde gözle görürülür rahatlama sağlıyor🤗