Merhaba anneler yaklaşık 1 buçuk aydır öksürükten kurtulamadık , doktora gittik alerjik olabilir dedi buhar verdi alerji şurubu kullanıyoruz 1 hafta iyiyiz sonra yine birden tekrar başlıyor . Yaşayan var mı aranızda bunu neler uyguladınız , 28 aylık bu arada kızım