Mihrambebek Sma optripo kullandım şu ana kadar kabız olmamıştı comforta geçtik gene fayda etmedi acaba hazır bebek suları var onların faydası olur mu içindeki minerallerdenn dolayı bebeğim kakasını yapamıyor
Aysee__34 edafmo bnimkide aynı çok katı yapıyor ikinmaktan Zor çıkartıyor ve çatlıyor ne yapicam bilmiyorum
edafmo Aysee__34 katı yapıyorsa mutlaka doktora gidin bir de probiyotik de işinize yarayabilir. Bir çay kaşığı zeytinyağı da rahatlatır