Kızlar bebeğim doğduğundan beri uykuları hiç verimli değil,destekli de uyutsam desteksiz de uyutsam 5/10 dk sonra uyanıyor sürekli başında durup tekrar uykuya döndürmem gerekiyor böyle olunca ne misafir ağırlayabiliyorum ne de gidebiliyorum özellikle geceleri uyandığında emzirip ya da mama verip yatırıyorum en fazla ⅔ dk sonra hareketleniyor dönüp duruyor gözü genellikle kapalı oluyor ama bi süre sonra da ağlamaya başlıyor heleki hamakta yatırdığımda aslında daha rahat uyuyor ama sonrasında orda da dönmeye kendini atmaya çalışıyor korkuyorum düşecek diye uyku haram oldu bize hiç uyku yok nerde yanlış yapıyorum bi türlü anlayamadım bizim gibi olup düzelen var mı ya da ne önerirsiniz