Bebeğim 5.ayı bitirdi ek gıdaya çok hevesli sadece anne sütü alıyor ebemiz başla dedi kilo alımı yavaşladı zaten iştahı fazla fazla var maşallah bu ayda başlayan anneler bana biraz yardımcı olabilir mi ne ile başlayayım 3 gün kuralını biliyorum onda sıkıntı yok pirinç unu falan muhallebi tarzında onlardan verebilir miyim