BirAlparslanAnnesi Glsmm4 ben iştah açısından değil ancak bağışıklığı ve kan yapıcı özelliği için veriyordum şekersiz hakiki olanını. Bazen de sulandırıp meyvesuyu olarak tüketiyordu sıcaklarda