Dunyams Aynı durumu ben yaşadım canım, önemli olan iyi bir doktor olması l, ilgili olması bunu yaşamış ve kötü tecrübe etmiş biri olarak söylüyorum. Benimde iki baş parmağım da batma var bekarken ameliyat oldum 4 sene önce, ve yine aynı çıktı hiç bir şekilde düzelmedi, kimisi hemen düzelmez diyor, kimisi de tırnak çıkmaya başlayınca altına pamuk tikarsan düzgün çıkar diyor, ben yapmadım ama şimdi ağrimiyor öyle duruyor. Doktorum çok ilgisizdi ameliyattan sonra hiç pansuman yapma dedi, sarma dedi hava alsın dedi, ama ben mikrop kapmasin diye sardirttim sağlık ocağında.