Bence mayasıdır 😀 Geçen instagramda bir post gördüm uyuyan bebek uyandırılmalı mi yoksa uyku uykunun mayası mıdır diye, yorumlarda anneler ikiye bölünmüştü. 3 aylık olmasına 4 gün kalan kızım ne zaman öğlen uykusunu iyi alsa, akşam 5-6lara kadar uyusa çevremdeki herkes “gece sizi ayağa dikecek” diyor ama tam tersi 9-9 buçuk deyince uyuyor 🥰🤲🏼🧿 Ve aksine öğlen uykusunu uyuyamazsa ya da kısa uyuyup çeşitli nedenlerden uykusu bölünürse akşamları aşırı huysuzlanıyor, 11-12lere kadar uykuya dalamıyor uykusu iyice başına vuruyor. Yani aslında uyku uykuyu getiriyor benim tecrübeme göre. Siz ne düşünüyorsunuz 🥰