Semanuripek Bebeğim 4 ay 19 günlük. Soğuk algınlığı var. Çok az emiyor. İştahı yok. Sütümün azalmaması için sağmam mı gerekir?
Efeninannesi48 Semanuripek emek istemesede emdigi kadar sık sık emzir bisey olmaz allahin izniyle sutlu tatlilar ye sağma bence gogsumde tasma sertlesme olup sut cok birikmiyorsa gerek yok sagma islemine