Bebeğim 19 aylık ayın 2 sınde 20 aylık olucak 3 gundur balgamlı hırıltı kusma öksürek grip ateş var antibiyotik yazdı doktor ama acı galıba hiç bi şekilde içmiyor bişiyin içine katıp versem olurmu neyin içine katabilirim yazın lütfen sizde bişiyin içine ktıp verdiyseniz onuda yazın