Kızlar 9 ay aşısı var bu bu hafta içerisinde yaptırdınız mı kimi yaptırmadım falan yapmış kafam Karman çorman oldu 1 yaşında normalde yaptırılıyormuş Ama şu anda öne çekmişler Yarın da doktora götüreceğim soracağım eğer onaylarsa yaptırmayı düşünüyorum herhangi bir ağrısızlığı falan oluyor mu Kolundan mı bacağından mı neresinden yapıyorlar