Betull95 Beyninizikullanmakucretsizdir kardeşim için soruyorum 54 gündür adet olmuyor düzensizliği var ilk defa bu kadar uzun sürdü olmaması bir ümit olabilir mi yaşayan oldu mu diye merak ettik teşekkürler🙂
Beyninizikullanmakucretsizdir Betull95 bir doktora görünsün hamilelikte olabilir başka bişey de olabilir belki
Keremali22 Kan versin bence benim de gec cıktı yaptim biraktim hic bisey yoktu sonra tekrar bakayim dedim silik cizgi kan verdim oglumu 177 ogrendim