mmtymn bu belirti hiç iyi değil ama alerji ilerlerse tehlikeli boyuta geçebiliyor hızlı nefes alıyorsa bence ihmal etmeyin başka Bi doktora daha götürün isterseniz ben birkaç doktor gezmiştim dikkat edin geçmiyorsa başka bireye daha alerjisi vardır mutlaka bu konudan çok çektim ben çok şükür geçti bizim ki şimdide polen ve kedi kuşa toza var damla kullaniyoruz bizde Rabbım şifa versin zor bir süreç gerçekten yorucu