Betulada Kizim 15aylik oldu ama 2aydir kisa yuruyusler yapiyor 4_5_6adim atiyor dusuyor yada oturuyor hemen dengesini tam kuramiyor sizde durum nasıl
Merveondes Betulada yakında dengesini kurar güzel güzel yürür merak etmeyin. Benim oğlum 11 aylıkken yürümüştü şu an 16 aylık hızına yetişemiyoruz
Hshsjshs Betulada 16 ayi gecti kizim cabuk yoruluyo ozellikle disarida 20 adim attimi kucak diyo sonra tekrar indiriyorum zamanla alisirlar daha yeni ogreniyolar yurumeyi sıkmayin caninizi