Bizimhikayemiz Kizlar Oğlum 2 gundur çok tuhaf kaka yapiyor bezini değişiryorum yarim saat sonra bidaha yapiyor ama hep az az aceba uşuttu mu
Calikusuuu Bi hemşire şey yazmıştı geçen Instagram da bebekler az az yapıyorsa (yani kabızlık durumu olmadan )yeterli beslenemediğinden diye bende kzıımda deneyimledim kızım az ek gıda yediği zaman öyle yapıyor