Nur321 Kızlar bastonmu kabin boymu bebek arabası önerirsiniz tatilde kullanmak için toplu taşımada kullanmak için falan istiyorum
edabolukbasi Nur321 4 baby aldım yakın zamanda hem hafif 3 kademe oluyor oturmaya başladığımız zaman baston da olabiliyor
3cocuklu7171 Nur321 bende 4 baby kullanıyorım dogdugundan berı oglum şuan 8 aylık sürmesı flanda cok rahat kullanışlı