Anneler oğlum 3 aylık olmak üzere. Memeden ayrılmak istemiyor. Emerken uyuya kalıyor. Göğsümden ayırıyorum aranarak uyanıyor ağlamaya başlıyor. Tekrar ezmiyorum çok çok az emiyor uyuyor tekrardan. Doymuyor mu diye çok arada kalıyorum. Sizde de böyle bir durum var mı?