Almila0101 Kızlar anne sütü sarılığı nedir ve olan varsa nasıl aşıyor bu durumu çocukta sarılık oluyor nasıl geçer bu durum
1comez_anne Bizde olmuştu ona gecikmiş sarılık da deniyor. Bebeğim 1.5 ay sarılık geçirdi. Doktor bir sıkıntı yok olabilir sık sık emzirin dedi bende saat başı emzirdim. Çok şükür geçti. Telaş edilecek bir durum değilmiş sık sık emzirin bebeğinizi