nazlimom_ mrvunal13 valla ben aldım hiç rhat degil boynu sıkışıyor aşağı ağırlığı düşüyor hiç kullanmadim duruyor öylece
ikiz-erkek-annesi Ben kullandım ikizlerime aşırı rahat tavsiye ederim. Daha uygun diye tommybaby de almıştım ama hiç rahat değil omuzları ağrıtıyor. Mamadusta sanki bebek yok gibi bel desteğide var
mrvunal13 ikiz-erkek-annesi ya ben de var aldım ama kullanamıyorum bi görsel atar mısınız ayrıca kaç aylık
ikiz-erkek-annesi https://imgyukle.com/i/Q90egs Net fotoğraf yok bunu buldum. Burda oğlum 8 aylık falan. 5 aylıktan 1 yaşa kadar kullandık.