Annegizem Kızlar mama hazırlarken bebiş çok ağlıyor ısıt soğut derken varmı hızlı hazırlamak için tavsiyeleriniz. 2 aylığız
Melekbas Annegizem termos kullaniyorum ben kaynamis su oluyor hep ictigi mama miktarina gore isisina bakin ben 40 cc sicak su koyup 120 cc e kadar normal su koyuyorum bir tik iliktan daha soguk iciyor benim oglum
Defnem2222 Annegizem termos al zaten dışarda da lazım olacak sana . Ben kaynatıp doldurup uyuyorum gece acıkınca 2 dk hemen hazırlıyorum.
Yasolinss Annegizem kaynamış suyu termosa koyuyorum yaklaşık 8 saat sıcak tutuyor bir tane de matara var onun içine de kaynamis soğumuş su koyuyorum ikisini dengeleyip ılık hale getiriyorum böyle daha kolay oluyor
Aslananne1 Annegizem benim oğlum doğduğundan bu yana mama ile besleniyor termos aldım akşam uyumadan önce suyu mama yi icebilecek kıvamda koyuyorum bi tık daha sıcak olabilir saatlerce duracağı için hemen sogumasin biberonu mu mama kutsunu yanıma alirdim kalktığında hemen hazırlar verirdim şuan 11 aylık disar da öyle yapıyorum yanıma alıyorum termosu
Annegizem Çok teşekkürler hiç aklıma gelmemişti bunlar ben su kaynatıyorum ölçüyorum derecesini Mamayı döküp soğutuyodum çocukta ağlıyodu haliyle sağolun👏
Annegizem Aslananne1 süper bende öyle yapacağım artık bende diyorum mama bukadar zor olmamalı demekki pratiğini bilmek lazım
Aslananne1 Annegizem aynn canım benim dediğim gibi yap hiç zorlanmazsin disarda bile böyle yap çok rahat edersin
Bego Ben iki aylikken degil ama biraz daha buyudugunde ebebekteki minik sulardan kullanmaya baslamistim. Sonrasi icin de fikir olabilir.
S2022 Annegizem valla maddi gücün varsa eger baby brezza su ısıtıcı var onu alabilirsin ben onu kullanyrm evde ,su ısıt soğuk yılmıştım artık,sabah mutfakta gece odaya getryrum ketil gibi hep 35 derecede mama suyu sıcaklğnda sabt tutyo
Bego Annegizem vallahi ben o kucuk sulari kaynatmiyordum acikcasi. Bebek suyu olarak satiliyor. Ph degeri bebeklere uygunmus diye biliyorum.