4 aylık bebeğim mamayi biberondan şapırdatarak içiyor buda baloncuk oluşumuna sebep oluyor. Tabi bu sonra gaz olarak geri dönüyor ona. Bunun için antikolik biberon mu almam lazım. Dr browns denedik baloncuk önlüyor evet ama sevmedi bebegim. Varmi tavsiyeniz?