muratnannsi 1 yasinda bebegim icin suluk ne alabilirim ya da suyu ne ile veriyorsunuz. Mamajoo nun alıştırma bardağını kullanıyorum
BirAlparslanAnnesi muratnannsi uzspace pipetli kullanıyorum çok memnunum bende şimdi yedek 1 tane daha alacağım indirim kovalıyorum🙈😂
BirAlparslanAnnesi muratnannsi trendyoldan alıyorum ben çok memnunum ne koku yapıyo ne akıtma ne damlatma ne bişe biraz fiyatı yüksek ama değer
BirAlparslanAnnesi muratnannsi pipetli suluk arıyorsanız uzapace şuan ben indirim yakaladım 222 den 190 düşmüştü aldım isterseniz bakın inkanlar dahilinde
BirAlparslanAnnesi muratnannsi ben 1 yaşından beri pipetli suluk kullanıyorum hem çekme emme refleksi gelişiyor. Tabiki siz daha iyi bilirsiniz ama ben çok memnunum. İlk başlarda beceremiyordu deneye yanıls öğrendi