Streptekok Kızlar 3 aylik olacak parmağını emmeye başladı. Emzirirken koyuyorum tekrar başlıyor emmeye. Nasıl müdahale edebilirim
hunilimomm Streptekok bı sure sonra bırakıyorlar canım endişe etme benim kızım da 2 ay emdi aklıma geldikve baş parmağıni alırdı ben ne kadar müdahale etsem de yine alıyordu sonra unuttu gitti
Fusunf Streptekok çok normal benim bebeğimde emiyordu doktorum müdahale etme demişti bende etmedim bi süre şonra bıraktı zaten o aylar oral dönem
MeReYa Streptekok Buna müdahale etmenize gerek yok ki. Etmemelisiniz. O şuan ellerini keşfediyor. Memedeyken emmeyi bırakıp parmağına bile geçebilir. Bu normal bir süreç. İleriki aylarda da ayaklarına geçecek, ellemeyin 🙂