Elfozturk ben son iki aydır gündüzleri goon kullanıyorum, geceleri prima. Prima kalitesiyle tabi ki kıyaslanamaz ama gündüz sık bez değişimi yaptığımız için ben memnunum bir sorun yaşamadık. Önceden gündüzleri sleepy kullanıyoduk, Sleepye göre daha emici olduğunu düşünüyorum