Merhaba bebeğim 2 yaşında tam 24 aylık. Demirimiz aşırı düşük ben akdeniz anemisi taşıyıcısıyım. Doktor o da olabilir dedi. Kanımız düşük yani. Kan damlasına başladık tekrar ama çocuk da gaz yaptı sanırım gece uyuyamadı. Kakası siyah. Onun dışında sıkıntı yok. Bu zamanla geçer mi ? Daha önce de yaşamıştık ve yükselmemişti. Uzun süre kullananlar var mı