Acemibiannee Kızlar bn doğum yapalı 1.5 yılı geçti hala adet olmadım. Doktor 2 yıla kadar normal dedi. Neyse. 1 haftadır nerdeyse, aşırı akıntım var beyaz şeffaf. Neden olabilir acaba?